HIDUP utk MATI

hanya mati pintu bertemu dengan Allah bagi orang yang beriman

6:22 AM

update Julai 2012

Posted by leekecix

Pertama saya Mohd Azli Azni ingin memohon maaf kepada sesiapa sahaja yang pernah saya sakiti mahupun lukai. Kepada yang telah menyakitkan hati saya sebelum ini, saya telah maafkan. Semoga kalian bahagia hendaknya.

Keduanya, saya dengan rasa rendah diri mendoakan kebahagiaan sahabat2 mahupun sesiapa sahaja yang mengenali diri ini. Saya yang tidak pasti berapa hari lagi hidup di dunia ini memohon sahabat2 mendoakan kebahagiaan saya dan jika kalian terbaca post ini, minta seribu kemaafan jika pernah menyakiti dan kiranya halallah segala hutang yang mungkin tercicir untuk saya langsaikan.

Ketiga, Sempena bulan Ramadhan yang bakal menjelma. Marilah kita tingkatkan ketaqwaan kita kepada Allah s.w.t. Saya mendoakan kepada semua, selamat menyambut bulan yang penuh rahmat dan berkat. Berpuasalah disiang hari dan perbanyakkan ibadah dimalam hari. Berubah dari yang buruk kepada yang lebih baik. Sama2 kita usahakan.

Segala puji bagi Allah pentadbir sekalian alam.'




Sekian, cukup setakat ini dahulu..
-Berjuang Bersama Pemimpin Islam-

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts