HIDUP utk MATI

hanya mati pintu bertemu dengan Allah bagi orang yang beriman

5:52 AM

Konvokesyen aku

Posted by leekecix



Setelah 5tahun setengah mengikuti pengajian di IPG Kampus Sultan Abdul Halim. Tanggal 13.3.12 berlangsung majlis konvokesyen aku di PICC,Putrajaya.Pendaftaran pada 12.3.12. Ditemani abg aku Azril dah isteri dia Jannah. Dari rumah dorang PJ ke PICC, tak sampai 30minit. Walaupun rumah aku USJ 6 ke PJ 5minit je, tp saja duduk rumah dorang time2 cuti ni, dapat makan free..haha..

Ijazah Sarjana Muda Perguruan major Pendidikan Jasmani. Nak kata senang tu, tak tahu lah nak cakap, tapi nak dapat ijazah ni kena lulus 49subjek, bina insan guru siri 1 2 3, praktikum 1 2 3, internship, kajian tindakan, dan tak terlibat dengan masalah disiplin yg teruk. Lupa satu lagi, perhimpunan pagi tak boleh ponteng...hahaha...

Terima kasih kepada semua pensyarah IPG KSAH terutama pensyarah Jabatan PJSS dan yang paling penting kpd Tuan Syed Ahmad Ezahar. Apa yang tinggal, hanya kenangan, pahit manis, suka duka, semua tinggal kenangan.

Sekarang aku dipostingkan kat SK Sri Subang Jaya, SS14. Aku nak ucapkan tahniah kepada rakan2 semua, dan kepada sesiapa yg sakit hati dengan aku,aku mohon maaf,aku rasa dah tak sakit hati dah kot sebab dah dapat apa yang diinginkan.Jadi, semoga semua berbahagia hendaknya.

Terima kasih semua.

1 comments:

Atiqah Azizan said...

tahniah!!...semoga dipermudahkn segala urusan...49 subjek ek?..byk gak kte blaja kat ipg ni..

Post a Comment

Popular Posts